Tipi è applicazioni di tubi in PVC

U poliuretanu (PU) è u polyvinyl chloride (PVC) sò i dui materiali più populari utilizatiTubu corrugatu in acciaio inox.Tutti dui sò fatti di tippu termoplasticu, ma ci sò parechje differenzi chjave trà elli.Per questa causa, u PVC hè più adattatu per alcune applicazioni, mentre chì u poliuretanu hè ancu megliu cà PVC in altre applicazioni.

Tubu di PVC

PVC hè ancu assai adattatu per l'alimentariu, l'irrigazione, i prudutti lattichi è l'applicazioni medichi.In ogni casu, per via di a so forte resistenza à l'intemperie è a maiò parte di i sustanzi chimichi, pò esse usatu per più scopi.

wps_doc_0

I tubi di PVC sò dispunibuli in tipi pisanti, medii o ligeri è ponu esse rinfurzati.Per quessa, u tubu di PVC hè necessariu per ogni applicazione.Tuttavia, u tubu di PVC hà i so punti debule.Ùn hè micca cumpatibile cù certi olii, chimichi è liquidi, è si romperà cù u tempu.Fortunatamente, TPC hà ancu alcuni tubi di PVC speciali resistenti à l'oliu cù un rivestimentu speciale per prevene sta situazione.

Tubo in poliuretano (PU)

A manguera di poliuretano riempie u prublema chì u PVC hè difficiule di risolve è hà una forte resistenza à a maiò parte di i fluidi è i chimichi basati in u petroliu.Hè per quessa chì i tubi PU sò spessu usati in e linee di carburante.A temperatura più bassa ùn hè micca un prublema per i tubi di poliuretano.

Inoltre, l'applicazioni d'alta pressione sò un altru spaziu induve i tubi di poliuretanu brillanu veramente, perchè facenu bè in queste applicazioni.In ogni casu, u poliuretanu ùn hè micca cusì insapore cum'è PVC, per quessa ùn hè micca adattatu per l'agricultura o l'industria alimentaria.

I tubi di PVC sò divisi in parechji tippi, cum'è un tubu flat, un tubu intrecciatu in acciaio, un tubu di u focu di gomma è un tubu di aspirazione.In casa, truverete tubi di PVC in u patiu, sottu à a doccia di bagnu è a lavanderia di a cucina.

Andate à u vostru veiculu è truverete chì a manguera di PVC ghjoca un rolu indispensabile in u funziunamentu di u vostru mutore.U tubu di PVC usa u ventu di pressione in u crankcase, perchè l'oliu ùn saldarà micca u sigillu.

L'agricultori utilizanu tubi di PVC d'aspirazione di l'acciaio è di aspirazione spirale per irrigà i terreni agriculi è spray culturi cù pesticidi è supplementi.Anu ancu aduprà cum'è un dispositivu di trasferimentu per u trasportu di granu, farina, è ancu gasu è carburante.Per l'applicazioni industriali, i tubi idraulichi in PVC sò usati nantu à a machina in i stabilimenti di fabricazione.

In l'industria di u petroliu è di u gasu naturale, u tubu rinfurzatu rende u tubu PVC resistente à a corrosione è antistaticu.Questu face una scelta adattata per u muvimentu di liquidi è gasi d'alta pressione è splusivi.U stessu rinfurzamentu rende ancu utile u trasferimentu di fanghi per un tubu di aspirazione in l'industria di a custruzzione, chimica è automobilistica.

U tubu rinfurzatu in PVC intrecciatu hè più comunmente utilizatu in l'agricultura, a pesca, l'ingegneria è i beni di casa.Pò trasportà fluidi è gasi, cum'è acqua, liscivia, oliu, acidu, ossigenu è gasu.Comu pudete vede, i tubi di PVC sò largamente usati in u mondu sanu.In fatti, hè unu di i tubi più utilizati in l'industria di PVC, cuntendu più di 82% di e vendite di tubi.Questu hè chì u PVC hè assai prezzu.Inoltre, hè assai adattatu per l'applicazioni esposti à temperature estreme, radiazioni ultraviolette o chimichi.Hè ancu una manguera ligera, chì hè stata aduprata in parechje industrii diffirenti, per quessa hè un pruduttu più vendutu.


Tempu di Postu: Feb-15-2023