Problemi di riscaldamentu cintrali miridiunali

Nta l'ultimi anni, u clima estremu hè accadutu spessu, è a regione miridiunali hà patitu parechji volte di disastri di congelazione.In u risultatu, a migliione di e cundizioni di riscaldamentu in u sudu hè diventata l'ultima dumanda.

U disastru glaciale di u 2008 hè sempre frescu in memoria.A tampiratura in e cità calde miridiunali spessu casca sottu à zero.U prublema di riscaldamentu hè imminenti, è u calore di a stanza pò calà!

I prublemi scontri in u riscaldamentu cintrali in u sudu:
1. In u riscaldamentu cintrali miridiunali, hè necessariu di mette i tubi di riscaldamentu, a manguera corrugated in acciaio inox hè necessariu.S'ellu hè difficiuli di stallà zoni residenziali altu, u costu serà assai altu, è u costu serà soportatu da l'utilizatori.L'utilizatori certamenti ùn anu micca d'accordu.

73fc5623

2. A maiò parte di e case miridiunali ùn anu micca a funzione di mantene l'insulazione di u caldu è di u calore, è a stretta di l'aria di e porte è di i finestri ùn hè micca bè cum'è quella di u nordu.À u listessu tempu, ùn ci sò micca parechji ghjorni per ghjunghje sin'à e cundizioni di riscaldamentu in l'inguernu miridiunali, cusì u cunsumu d'energia di u riscaldamentu cintrali serà grande, è u costu naturalmente hè assai più altu di u riscaldamentu in u nordu.

Hè inferitu chì u riscaldamentu cintrali pò esse usatu solu in e novi zone di custruzzione.L'utilizatori chì ùn anu micca e cundizioni di riscaldamentu cintralizate sò megliu capaci di sceglie l'equipaggiu di riscaldamentu di a casa, è u Sud serà u più grande mercatu di dumanda di camine à gas.U sistema di riscaldamentu domesticu indipendente chì integra u riscaldamentu è l'acqua calda in a caldaia di gas hè gradualmente accettatu da più cunsumatori, è u gradu di libertà è cunfortu di riscaldamentu hè migliuratu.


Tempu di post: 11-May-2022