Ùn sottovalutate micca stu picculu tubu di gas!

Un tubu chì pare ordinariu
Hè una rispunsabilità impurtante per a sicurità di a famiglia
Hè u tubu di gas
imagine 1
Cù a larga applicazione di gas naturale
I prublemi di sicurezza seguitanu ancu
Tubu di gas
Hè unu di i prublemi chì sò faciuli esse ignorati
Pigliate precautions
U sensu cumunu seguitu di a sicurità di u tubu di gasu

Cosa hè un tubu di gas?
imagine 2
U tubu di gasu hè un tubu chì cunnetta u metru di gasu è a cucina per trasmette gas naturale.A lunghezza di u tubu di gasu installatu sottu a cucina hè generalmente menu di 2 metri.Sicondu i diversi materiali, hè generalmente divisu in un tubu di gomma ordinariu è un tubu corrugated metallicu.

Chì sò i prublemi cù i tubi di gomma?
imagine 3
I tubi di gas sò a causa primaria di accidenti di gas.Cina hà prumuvutu gradualmente l'usu di tubi corrugati in acciaio inox dapoi u 2010, perchè u tubu di gomma hè propensu à i seguenti prublemi durante l'usu:

1. Vulnerabile à i danni è l'anzianu: a manguera di gomma hè vulnerabile à i danni.Ancu uni pochi di buchi di a dimensione di a soia, o una piccula crack durante l'anziane, pruvucarà a fuga di gas.

2. Facile à falà: certi utilizatori anu una cuscenza debule di sicurità.U tubu di gomma hè direttamente in manica nantu à a cucina è ùn hè micca fermamente cunnessu cù a pinza di pipa, chì hè assai faciule per fà caccià u tubu.

3. Corta vita di serviziu: Sicondu u Code for Design of Urban Gas, a vita di serviziu di u tubu di gomma di gas hè di 18 mesi, è a più longa vita di serviziu ùn deve micca più di 2 anni.Se a manguera di gomma ùn hè micca rimpiazzata in u tempu, a superficia di a manguera hè assai faciule per pruduce picculi cracks, purtendu à cracks.

4. Facile à indurisce in l'inguernu: a manguera di gomma s'endurerà cù a diminuzione di a temperatura, chì hè più propensu à cracke è caduta.Inoltre, e porte è i finestri sò chjusi stretti in l'invernu, è a ventilazione interna hè ancu povira.Una volta chì u gasu naturale sguassate, hè assai faciule per causà l'accumulazione di gas naturale, è eventualmente pruvucà l'esplosione.

5. Hè facilitu per esse muzzicatu da i rati: a manguera di gomma hà un odore di gomma, è hè vicinu à a stufa.Ci sò più tacchi d'oliu residuali.I rati prefessu l'articuli puzzanti, cusì sò faciuli di muzzicà a manguera di gomma.

Sò ancu preoccupati ?
ùn ti ne fà.
Andemu avanti.
imagine 4
U tubu corrugated di metallu hà i vantaghji di a resistenza à a temperatura alta, ùn hè micca faciule di falà, a resistenza di u muzzicu di u ratu, una bona flessibilità, una longa vita di serviziu, etc. Pudete aduprà a manguera di corrugated metallica currettamente secondu a situazione attuale in casa.

Prestate attenzione à a sicurità di u tubu di gas

1. A manguera di gomma ùn deve micca più di 2 metri.Ùn pressu o plegà a manguera;

2. Pipe clamps deve esse stallati à i dui estremità di a manguera di gomma, è i pipa clamps sò stretti;
3. A manguera di gomma è a pipa corrugated metallica ùn deve esse intarrata o attraversu u muru;
4. Aprite più finestri per a ventilazione per evità l'esplosione causata da a fuga di gas è l'accumulazione;
5. Prestate attenzione à a pulizia di a casa per evità i surci di ripruduzzione;
6. Verificate regularmente è ùn aduprate micca prudutti scaduti è inferiori.


Tempu di Postu: Mar-08-2023