Differenze trà a valvola di sfera di plastica è a valvola di farfalla di plastica in l'ingegneria hotelera

A valvola di sfera di plastica pneumatica hè cumposta da un attuatore pneumaticu di pistoni altamente sensibili èValvula à sfera di plastica UPVC.Pneumaticuvalvola a sfera plasticaè a valvola di sfera pneumatica upvc sò applicabili à a chjusa di u prucessu di trasportu cù i media corrosivi.Pesu ligeru, forte resistenza à a corrosione.Valvule di sfera di plastica pneumatica è valvole di sfera pneumatica upvc sò aduprate in parechji campi, cum'è i sistemi di pipeline per l'acqua pura ordinaria è l'acqua potabile cruda, i sistemi di drenaggiu è di fognatura, sistemi di pipeline di salamoia è di acqua di mare, sistemi di soluzioni acidi è alcaline è chimiche, è i so sistemi. a qualità hè ricunnisciuta da a maiò parte di l'utilizatori.

wps_doc_0

(1) Apparenza compatta è bella.

(2) U corpu hè ligeru è faciule d'installà.

(3) U materiale hè sanitariu è micca tossicu.

(4) Forte resistenza à a corrosione, larga gamma di applicazioni.

(5) Resistente à l'usura, faciule da disassemble, faciule da mantene.

A pneumaticaValvula a farfalla plastica UPVChà i vantaghji di una forte resistenza à a corrosione, resistenza à l'usura, pesu ligeru di u corpu di valvola, etc., è hà una larga gamma di applicazioni.A struttura di u corpu di a valvula adopta u tipu di linea cintrali, chì hè faciule da disassemble è mantene.Hè adattatu per acqua, aria, oliu è liquidi chimichi corrosivi.A vàlvula di farfalla di plastica pneumatica pò aghjustà direttamente u valore di commutazione attraversu l'aria compressa.L'entrata di signale 4-20mA da u posizionatore di a valvula pò aghjustà u flussu mediu, a pressione, a temperatura è altri parametri.Hè adupratu in parechje industrii, cum'è u sistema di pipeline di l'acqua pura ordinaria è l'acqua potabile cruda, u drenaje è u sistema di pipeline di drenaggiu, u sistema di pipeline di salamoia è acqua di mare, u sistema di suluzione d'acidu è alkali è chimicu, è a so qualità hè ricunnisciuta da a maiuranza di utilizatori.

stampa

wps_doc_1

Caratteristiche di pneumaticivalvola a farfalla plastica:

1. U materiale hè sanitariu è micca tossicu, cù una struttura simplice, un picculu voluminu, un pesu ligeru, un bassu cunsumu di materiale è una piccula dimensione di stallazione;

2. A cunnessione hè fatta di flange à i dui estremità, chì hè faciule di disassemble è riparà, resistente à l'usura, faciule di disassemble, è faciule di mantene;

3. U valve di farfalla pneumatica UPVC pò esse apertu è chjusu rapidamente, cù una rotazione reciproca di 90 gradi è un picculu torque di guida.

4. Valvula farfalla plastica Pneumatic pò esse fattu di diversi materiali secondu à differente media, cù una forte resistenza di currusioni è picculu taglia.Hè applicabile à diverse pipeline è hà una larga gamma di applicazioni.


Tempu di Postu: Nov-24-2022