In a vita, a ghjente si dumanda sempre quale hè megliu, un tubu intrecciatu in acciaio inox o un tubu ondulatu in acciaio inox?

In a vita, avemu spessu intricatu nantu à quale hè megliu, una manguera intrecciata o una manguera corrugata.In fatti, e so funzioni sò listessi.A cosa principal hè di paragunà i so vantaghji è disadvantages, è poi sceglie quellu chì cunvene à e vostre aspettative psicologiche.Quellu chì si adatta à i vostri bisogni hè bonu.

Attualmente, i boni è i mali di l'acciaio inossidabile sò mischiati in u mercatu, cusì s'ellu hè un tubu o un tubu ondulatu, una volta chì a qualità di l'acciaio inox ùn hè micca qualificata, l'effettu di l'usu serà affettatu.Dunque, duvemu assicurà chì hè in acciaio inox qualificatu quandu compra.

A resistenza à a pressione è a resistenza à l'alta temperatura di u tubu intrecciatu seranu peggiu di quella di a manguera corrugated.U vantaghju di a manguera intrecciata hè chì pò esse facilmente curvatu è rotatu;A pipa corrugata pò esse usata cum'è una cunnessione suave per riduce a vibrazione.

1. A cumpusizioni di a manguera

Tubu intrecciatu in acciaio inox: filu in acciaio inox 304, tubu internu, manica in acciaio, insertu, guarnizione, noce

Tubu corrugatu in acciaio inox: dado esagonale, corpu di tubu, guarnizione, manica

2. Differenzi in u scopu di l'usu di a manguera

Tubu intrecciatu: hè principarmenti utilizatu per cunnette a valvola d'angolo à l'entrata di l'acqua cù u rubinettu di u lavabo, u rubinettu di a cucina, u rubinettu di a vasca verticale, u riscaldatore d'acqua, l'aria condizionata cintrali è u toilette, furmendu un tubu di drenaje per l'affari di u canali di fornitura d'acqua.

Tubu ondulatu: usatu per a trasmissione di liquidu è gasu à alta temperatura.Cum'è u tubu di ingressu di l'acqua di un riscaldatore d'acqua, un tubu di consegna di gasu mediu, un tubu di ingressu d'acqua di u faucet, etc.

3. Prucessu di fabricazione è differenziazione di prestazione di tubi

Tubu intrecciatu in acciaio inox: hè fattu di filu d'acciaio inox 304.Tuttu u tubu hà una bona flessibilità è un effettu anti-esplosione.In ogni casu, paragunatu à a pipa ondulata, hà un diametru più chjucu è un flussu d'acqua più chjucu

Tubu ondulatu in acciaio inox: u corpu di u tubu hè irregolare.Ci hè solu una pipa esterna, senza pipa interna, è u corpu di a pipa hè dura.Durante a stallazione, una attenzione particulari deve esse pagata à a stallazione verticale.Ùn hè micca permessu di lampassi è piegate più di una fora per evità a fuga d'acqua è a frattura.

wps_doc_9


Tempu di pubblicazione: 14-10-2022