Riscaldamentu elettricu à u pavimentu per aiutà u risparmiu energeticu di l'edificiu di a Cina

7e4b5ce2

da a Cina à u mondu in 2020

U 45% di i travaglii seranu generati da case efficienti in energia.U numeru maravigghiusu è terribili cunsiquenzi ci vole à sveglià a cuscenza umana, rinfurzà a nostra capiscitura è l'opinioni nantu à l'abitazione efficiente in energia, è participà attivamente à a causa di l'abitazione di risparmiu d'energia.

L'affari di l'abitazione di risparmiu energeticu di a Cina hè a missione di a storia è di a realità per dà noi sta generazione.L'eredità di un gran numaru di case senza risparmiu d'energia è a realità di u riscaldamentu glubale anu furzatu a nostra generazione à truvà una via d'esce per a sopravvivenza umana.

Venite prima à cunnosce circa u riscaldamentu glubale.U riscaldamentu glubale si riferisce à l'aumentu di a temperatura globale.In l'ultimi 100 anni, a temperatura media glubale hà sappiutu duie fluttuazioni di fretu-caldu-freddu-caldu, chì hè sempre vistu cum'è una tendenza ascendante.Dopu à l'anni 1980, a temperatura glubale hè aumentata significativamente.

Da u 1981 à u 1990, a temperatura media glubale hà aumentatu di 0,48 °C da 100 anni fà.A causa principale di u riscaldamentu glubale hè chì l'omu anu utilizatu una grande quantità di carburanti fossili (cum'è carbone, oliu, etc.) in u seculu passatu è emette una grande quantità di gasi di serra cum'è CO2.
Perchè sti gasi di serra sò assai trasparenti à l'onda corta da a radiazione solare, sò assai assorbenti à a radiazione d'onda longa riflessa da a Terra, chì hè spessu chjamata effettu serra, chì porta à u riscaldamentu glubale.E cunsequenze di u riscaldamentu glubale farà pisanti a precipitazione glubale

A nova distribuzione, a fusione di i ghiacciai è i terreni ghiacciati, l'aumentu di u nivellu di u mari, etc., ùn solu mette in periculu l'equilibriu di l'ecosistema naturali, ma ancu minaccianu l'approvvigionamentu di l'alimentariu umanu è l'ambiente di vita.Attualmente, a cuncentrazione glubale di diossidu di carbonu hè di 388 parte per milione, è hè in crescita à un ritmu di dui millioni annu, cum'è

Se a cuncentrazione di diossidu di carbonu supera 500 parte per milione, l'omu ùn sopravvive.
Cusì l'ecunumia bassa di carbonu, u risparmiu d'energia è a riduzione di emissioni sò diventati u tema principale di a nostra vita.

Cù l'electricità cum'è a fonte d'energia, hè principalmente riscaldata da u cable calefaccia à u riscaldamentu internu.

Vantaghji:

1. Risolviu cumplettamente u prublema di a carica di u riscaldamentu centralizatu, è hà una bona comparabilità in u costu d'investimentu è u costu di u funziunamentu.
2. A cunvezione di l'aria hè debilitatu, cù una bona pulizia di l'aria, senza contaminazione, senza rumore.
3. a temperatura di a terra hè uniforme, a temperatura di l'ambienti hè diminuita da u fondu à a cima, u cunfortu hè altu, ùn ci hè micca sensu di calore di riscaldamentu tradiziunale.
4. faciule d'utilizà, senza mantenimentu, cuntrollu intelligente di u compartment di a casa, temperatura, tempu, costu sò determinate da elli stessi.
5. In cunfrontu cù altri metudi di riscaldamentu, hè più efficiente di l'energia, è a gamma di risparmiu d'energia hè di circa 30%.
6. furnutu cù controller temperature intelligenti, ponu stabilisce u tempu di crescita è caduta di a temperatura è a temperatura secondu u schedariu.

Per piacè aduprate un tubu flessibile in acciaio inox di alta qualità.


Tempu di post: 11-May-2022